یک
پیشانی صاف برای همیشه

پیشانی یکی از آن نقاطی است که به سادگی به چین
و چروک دچار می​شود. ورزش​​های زیر اگر به طور منظم انجام شود به کاهش چین و
چروک​​ها و سفتی پوست پیشانی کمک می​کند:

  • روی تخت دراز بکشید و سرتان را از لبه تخت آویزان کنید. ابروها را تا جایی که
    می​توانید بالا ببرید و چشمها را گشاد کنید. این حرکت را ده مرتبه تکرار
    نمایید.
  • صاف بنشینید و به روبرو نگاه کنید و در حالی که ابروها را پایین آورده اید،
    بینی تان را جمع کرده و سوراخ​​های بینی را گشاد کنید. ده شماره در این حالت بمانید
    و این حرکت را 5 مرتبه تکرار کنید.
  • تا جایی که می​توانید اخم کرده و سعی کنید ابروها را در هم بکشید. سپس با گشاد
    کردن چشم​ها سعی کنید ابروها را از هم دور کنید و نگاه متعجبی داشته باشید. این
    حرکت را 5 مرتبه تکرار کنید.
  • شما می​توانید پس از دو هفته شاهد بهبود چشمگیری در چهره خود باشید. در عرض 6
    تا 9 ماه حدود 5 تا 10 سال جوان تر از دوران قبل از انجام ورزش​​های سر و صورت به
    نظر می​رسید! داشتن یک چهره طبیعی و جوان با استفاده از این حرکات ورزشی فوق العاده
    سرگرم کننده است.
/ 0 نظر / 11 بازدید